dive pink



Sitter nu i badhuset nere i Karlskrona och har tråkigt. D är här med sin chef och de plaskar nu runt i poolen och leker med D's nya vattenskoter :) Jag får sitta här uppe då jag glömt badkläder + att jag måste passa telefonen då D har jour... Sådär kul...

Har i alla fall kunnat googla runt lite på dykprylar och hittat lite rosa fina saker som jag inte skulle tacka nej till :)

Har ju redan det rosa cyklopet från Mares och den rosa snorkeln. Så för att bli en fullkittad pink diver skulle jag nu behöva ett par rosa fenor (som antagligen är beställda..!?), en rosa våtdräkt och jag skulle ju verkligen inte tacka nej till Suuntos rosa dykdator...

Får nog drömma ett tag till om detta dock.. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0