julen


Lilla Noel kom till världen. Ällingen kom till mig. Julklappsutdelning i Bredared. Göteborg. Ett glas vin eller två på kvarterspuben. Vänner. Julquiz. Skratt. Tomtegröt. Släktingar. Väntan på tomten. Julklappar. Kalle Anka. Julmat. Julmys. Kivbi. Karl-Bertil Jonssons Jul. Alias. Rappakalja. Restid 3 timmar. Snö. Ystad. Julmys. Julmat. Vila. Film. Frukost. Ett stängt Åhléns. Tomelilla. Bo Ohlsson. Fenor. Soppa. Inställda tåg. Restid 7 timmar. Borås. Jobba. Sömn...



Har haft en underbart lugn och skön jul med alla mina nära och kära!
& tydligen har jag varit snäll i år med enligt tomten :)



Ursöta och otroligt varma och mysiga vantar fick jag av farmor i julklapp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0